Rebranding Monumo

Witajcie. Nadeszły zmiany!
Jak pewnie zauważyliście Monumo przeszło rebranding. Długo oczekiwany cel został osiągnięty i tak prezentujemy się dzisiaj. Jest to kolejny milestone strategii rozwoju naszej marki. Nowy design ma za zadanie zwiększyć rozpoznawalność i podkreślić charakter Monumo. Zdecydowaliśmy się zrezygnować z pomarańczowych akcentów i skierowaliśmy ku nowoczesnej i zdecydowanej kolorystyce odcieni chabru. Tekstom nadaliśmy minimalistycznej stylizacji. Zreorganizowaliśmy podziały produktów, usystematyzowaliśmy je tak, abyście jak najłatwiej dotarli do interesujących Was informacji. Charakter naszej marki mają teraz podkreślać nowe materiały reklamowe opierające się w głównej mierze na prostych formach i intensywnej kolorystyce.

Od teraz większą uwagę przywiążemy również do osób które tworzą z nami świat Monumo, wkrótce przybliżymy Wam designerów współpracujących z nami i produkty przez nich zaprojektowane. Powołaliśmy do życia oddział Monumo Lab skupiający się na eksplorowaniu nowych możliwości w organizacji przestrzeni. Nasz strona również doczekała się nowej odsłony w duchu naszego nowego wizerunku. Przy okazji rebrandingu dodaliśmy do naszych materiałów reklamowych zdjęcia z sesji naszej fabryki.

To dopiero początek, ale pierwsze efekty możecie już zobaczyć na własne oczy. Co myślicie o „nowym” Monumo?